Wat vindt u in deze handleiding?
- A. Afronden van InstaCool/InstaCert/InstaReservoir
- B. Afronden van opdracht in InstaMobile
- C. Attesten en werkbonnen per mail
A. Afronden van InstaCool/InstaCert/InstaReservoir
- Zodra al uw taken afgerond zijn, moet u het handtekeningscherm invullen en opslaan. U ziet hier nog eens opsomming van de uitgevoerde taken.
Een handtekening van de technieker en de klant is vereist. Indien de klant die vermeld staat in de klantenfiche tekent, kan u simpelweg 'is klant' aanvinken en dan neemt het systeem automatisch de nodige informatie over.
Deze handtekeningen zal u te zien krijgen op het attest.
!! LET OP !! Indien u nog iets wenst te wijzigen aan het attest, zal u eerst de handtekeningen moeten verwijderen. - Klik dan rechtsbovenaan op het verstuuricoon. De app zal nog eens een bevestiging vragen, want zodra het attest verstuurd is, zal u geen wijzigingen meer kunnen uitvoeren.
B. Afronden van opdracht in InstaMobile
- Na het doorsturen van het attest, komt u terug in het knoppen overzicht van InstaMobile. Druk onderaan op de stop knop. Hier moet u nog eens de handtekening van de klant vragen. Deze komt op de werkbon. Ook hier kan u gemakkelijk 'is klant' aanvinken.
Het is verplicht een opmerking in te vullen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn om bepaalde problemen nog even kort mee te delen. - Klik dan rechtsbovenaan op het verstuuricoon. De app zal nog eens een bevestiging vragen, want zodra de werkbon verstuurd is, zal u geen wijzigingen meer kunnen uitvoeren.
C. Attesten en werkbonnen per mail
De opgegeven e-mailadressen krijgen nu het attest en de werkbon toegestuurd naar hun mailbox. Indien uw email ingevuld is bij 'Firmagegevens' op de website, zal ook u deze documenten ter bevestiging ontvangen per mail. Dit moet natuurlijk ook aangevinkt zijn in uw instellingen op de website, maar standaard staan de instellingen zo.