De datum van een contract wordt automatisch voor u aangepast naargelang de datum van de vorige opdracht of factuur, maar u kan deze ook handmatig aanpassen.


U kan dit op 2 manieren doen


A. Via het contractenoverzicht

  1. Ga naar het tabblad 'Contracten'. Gebruik de filters bovenaan om de gewenste resultaten te verkrijgen.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de lijn van het contract waarvan u de datum wenst te wijzigen. 
  3. Kies voor de optie 'Wijzig volgende interventie datum' of 'Wijzig volgende facturatie datum'.
  4. U krijgt dan een pop-up voor het kiezen van een datum. Gebruik het kalendericoontje om uw datum te selecteren. Klik op 'Opslaan'.


B. Via de contracten detailpagina

  1. Ga naar het tabblad 'Contracten'. Gebruik de filters bovenaan om de gewenste resultaten te verkrijgen. Klik op het contract waarvan u de datum wenst te wijzigen. De detailpagina zal zich openen.
  2. Indien u een contract heeft op factuur niveau, ga naar 'Factuur info'.
    Indien u een contract heeft op opdracht niveau, ga naar 'Opdracht info'.
  3. U ziet Volgende datum staan. Gebruik het kalendericoontje om uw datum te selecteren. Klik op 'Opslaan'.