De datum van een contract wordt automatisch voor u aangepast naargelang de datum van de vorige opdracht of factuur, maar u kan deze ook handmatig aanpassen.
U kan dit op 2 manieren doen
A. Via het contractenoverzicht
- Ga naar het tabblad 'Contracten'. Gebruik de filters bovenaan om de gewenste resultaten te verkrijgen.

- Klik met de rechtermuisknop op de lijn van het contract waarvan u de datum wenst te wijzigen.
- Kies voor de optie 'Wijzig volgende interventie datum' of 'Wijzig volgende facturatie datum'.

- U krijgt dan een pop-up voor het kiezen van een datum. Gebruik het kalendericoontje om uw datum te selecteren. Klik op 'Opslaan'.

B. Via de contracten detailpagina
- Ga naar het tabblad 'Contracten'. Gebruik de filters bovenaan om de gewenste resultaten te verkrijgen. Klik op het contract waarvan u de datum wenst te wijzigen. De detailpagina zal zich openen.

- Indien u een contract heeft op factuur niveau, ga naar 'Factuur info'.
Indien u een contract heeft op opdracht niveau, ga naar 'Opdracht info'.
- U ziet Volgende datum staan. Gebruik het kalendericoontje om uw datum te selecteren. Klik op 'Opslaan'.
