Enkele mogelijke oorzaken:

  1. De opdracht staat nog in het opdrachtenoverzicht van de tablet.
  2. De opdracht staat in de queue.
  3. Het is een blanco opdracht.


A. De opdracht staat nog in het opdrachtenoverzicht van de tablet.

Het opdrachtenoverzicht is de eerste pagina die u ziet als u InstaMobile opent.

Op de planning kan u ook de status van de opdracht controleren en zo kijken of die al afgewerkt is.


Werk de opdracht volledig af op de tablet. Zet de handtekeningen in de InstaMobile app en stuur door.


B. De opdracht staat in de queue.

De queue kan u controleren door rechtsboven op de 3 lijntjes te klikken. Kies voor de optie queue


Meer uitleg hierover vindt u hier: Handleiding: hoe bekijk ik de queue op InstaMobile?


De meeste opdrachten komen hier terecht als uw tablet geen internet heeft. Verbind uw tablet met de wifi en uw opdrachten zullen naar de website gestuurd worden. Onze apps werken offline tenzij ze moeten communiceren met de website.


C. Het is een blanco opdracht.

Een blanco opdracht is een opdracht die van niks werd aangemaakt. Deze opdracht is dus nog niet gelinkt aan een bestaande klant of installatie op uw website.


Deze komen dan terecht bij Crossreferentie onder 'Klanten'.

Meer uitleg hierover vindt u hier: Handleiding: Gebruik van crossreferenties