FAQ InstaMobile WEB
Veelgestelde vragen over de InstaMobile website
"Ik heb facturen per ongeluk gewist. Bij het aanmaken van het volgende factuur klopt de nummering niet meer. Hoe los ik dit op?" Om het ...
Di, 23 Mei, 2023 om 4:16 PM
Huidige versie: 7.6 14-11-2023 - versie 7.6.1 Koppeling met Brussels Gewest 11-09-2023 - versie 7.5.1 Kleurindicatie in het attestenoverzicht of h...
Di, 14 Nov, 2023 om 8:54 AM
Enkele mogelijke oorzaken: De opdracht staat nog in het opdrachtenoverzicht van de tablet. De opdracht staat in de queue. Het is een blanco opdracht. ...
Wo, 28 Dec, 2022 om 9:33 AM
De crossreferentie pagina vermijdt het aanmaken van een dubbele klant. U vindt hier de klanten die u van 0 heeft aangemaakt op de tablet. In uitzond...
Di, 27 Jun, 2023 om 2:10 PM
U kan dit nu doen via deze knop rechts boven op de website.
Wo, 24 Mei, 2023 om 9:52 AM
Het is niet mogelijk om 2 klanten samen te voegen. Wat u kan doen is één van de klanten op inactief plaatsen zodat er in de toekomst enkel de juiste klant k...
Ma, 28 Nov, 2022 om 4:40 PM
Bijlagen (schetsen, foto's) raadplegen van een klant en/of opdracht op de website kan op volgende manier. A. Vanuit de opdrachtenpagina B. Va...
Wo, 24 Mei, 2023 om 10:17 AM
Opdrachten aanmaken vanop web kan u op 2 manieren: A. Via de klanten detail pagina B. Via de installatie overzicht pagina Een gedetailleerdere ...
Di, 4 Jul, 2023 om 12:19 PM
Stockbeheer - Hoe werken met samengestelde artikels? Samenstellingen laten u toe om artikels te groeperen. Hierdoor kan u bij het maken van bijvoorbeeld...
Di, 29 Nov, 2022 om 5:16 PM
Er zijn 2 manieren om dit te doen: A. Export naar UBL: datum B. Export naar UBL: documentnummer C. Export van facturen in PDF A. Export naar U...
Ma, 18 Sep, 2023 om 9:26 AM